Εθνικό Μητρώο Φορέων Ιδιωτικού Τομέα Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα που παρέχουν υπηρεσίες Κοινωνικής Φροντίδας
Ειδικό Μητρώο Εθελοντικών μη Κυβερνητικών Οργανώσεων

Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2017

Παρουσίαση του βιβλίου "Πιάσε το τιμόνι Γίγαντα"



Η Εταιρεία Προστασίας Ατόμων με Αυτισμό Δ.Α.Δ. Ν. Καστοριάς σε συνδιοργάνωση με την Δημοτική Βιβλιοθήκη Καστοριάς "Αθανάσιος Χριστόπουλος" σας προσκαλεί στην παρουσίαση του νέου βιβλίου "Πιάσε το τιμόνι Γίγαντα" της Έλενας Αρτζανίδου από τις εκδόσεις Ψυχογιός, με βιωματικές δράσεις από την ίδια την συγγραφέα, στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για τον αυτισμό και την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου.

Σάββατο 1 Απριλίου 2017, ώρα 17:οο μ.μ., στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μανιάκων.






3 σχόλια:

Ghauthier LE GRAND είπε...

σκληρή και αξιόπιστη προσφορά δανείου

Μήπως χρειάζεστε ένα γρήγορο δάνειο χρειάζονται ένα δάνειο για την αγορά του σπιτιού σας, για επαγγελματικούς λόγους, για την αγορά ενός αυτοκινήτου, αγοράστε μοτοσικλέτα, για να δημιουργήσετε τη δική σας επιχείρηση. Δίνουμε προσωπικά δάνεια από το 2000 € έως 800.000 €, με ποσοστό κουπόνι του 3%. Αν είστε στην ανάγκη να έρθετε σε επαφή μαζί μου στο δικό μου email.

Email: ghauthierlegrand@gmail.com

investsarlcredits είπε...

Είμαι ιδιαίτερα της Γαλλίας σε συνεργασία με την τράπεζά μου, μου προσφέρει δάνεια θα 2.000 € 950.000 € στις τιμές από 2% έως 3% ανά έτος ανάλογα με το ποσό της απαίτησής σας, εδώ είναι οι τομείς στους οποίους θα μπορούσαμε να σας βοηθήσει να πάρετε ένα δάνειο:
* Προσωπικό δάνειο
* Επένδυση έτοιμος
* Έτοιμο το αυτοκίνητο
* Real estate δανείου
Αν είστε στην ανάγκη του δανείου, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου : investsarlcredits@gmail.com
www.investsarlcredits59.webnode.fr
Whatsapp +1 208 715 8530

investsarlcredits είπε...

Είμαι ιδιαίτερα της Γαλλίας σε συνεργασία με την τράπεζά μου, μου προσφέρει δάνεια θα 2.000 € 950.000 € στις τιμές από 2% έως 3% ανά έτος ανάλογα με το ποσό της απαίτησής σας, εδώ είναι οι τομείς στους οποίους θα μπορούσαμε να σας βοηθήσει να πάρετε ένα δάνειο:
* Προσωπικό δάνειο
* Επένδυση έτοιμος
* Έτοιμο το αυτοκίνητο
* Real estate δανείου
Αν είστε στην ανάγκη του δανείου, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου : investsarlcredits@gmail.com

www.investsarlcredits59.webnode.fr